FANDOM

Obecnie na serwerze Fandom Polska znajduje się szesnaście kanałów tekstowych.

Lista kanałów tekstowych

Serwer

  • Na #info znajdują się podstawowe informacje o kanale. Nowe wiadomości mogą wysyłać tylko administratorzy serwera.
  • Na #ogolny trafia cała dyskusja, która nie pasuje do żadnego z kanałów tematycznych. Przywitaj się, pochwal co robiłeś w wolnym czasie i zapytaj, co u innych.
  • #serwer to miejsce na dyskusje związane z serwerem, w tym propozycje i skargi.
  • Na #boty można do woli korzystać z komend bota. Tak, flood jest dozwolony.

Fandom

  • Na #fandom-news regularnie zamieszczane są wiadomości z Fandomu oraz ogłoszenia związane z serwerem, a także dyskusja do nich.
  • Dyskusje na #projektowanie dotyczą spraw związanych z projektowaniem wiki, m.in. tworzeniem logo oraz szablonów. Tutaj można również omawiać prace przy obecnym projekcie miesiąca.
  • #techniczne to kanał poświęcony kwestiom technicznym związanym z Fandomem, np. JS, CSS czy Lua.
  • #zglaszanie-bledow to miejsce, w którym możliwe jest zgłoszenie błędów dotyczących działania Fandomu i wiki.

Tematyczne

  • Na #granie prowadzone są dyskusje o grach, czyli wszelakich produkcjach wideo, jak i grach planszowych.
    • #granie-feed to specjalny kanał, na którym webhook „Gejmer” informuje o darmowych grach.
  • Kanał #muzyka pozwala na podzielenie się z innymi ulubioną piosenką.
  • #książki to dyskusje o książkach, mangach oraz komiksach.
  • Na #polityka odbywają się polityczne debaty, na których każde słowo jest dozwolone – w miarę zasad.
  • #sport to miejsce, gdzie ludzie żalą się, bądź chwalą ulubionymi zespołami.
  • Dyskusje na #technologia to dyskusje o sprzęcie, oprogramowaniu i tym podobnych.
  • #tv-anime, czyli miejsce na recenzje filmów, seriali, czy nawet anime.

Kanały z ograniczonym dostępem

  • Do #gniazdo dostęp mają tylko moderatorzy i helperzy.

Błąd skryptu